Moja nega koze nakon suncanja

Leto je u punom jeku, letnji odmori su u vrhuncu, bazeni i druga plivalista su puni...
Ali kada se vratimo sa mora ili bazena, ma cak i sa ulice po ovim temperaturama, mozemo primetiti da nam je koza degidrirana, suvlja nego inace, i onda nam je potrebno nesto kako bi koza dobila dovoljno hidratacije i drugih negujucih sastojaka, i kako bi se regenerisala.

Za ove svrhe vec nekoliko godina koristim jednu kremu koju zelim da otkrijem onima kojima nije poznata, a zaista je sjajna, i kao sto sam rekla- vise puta sam je kupovala.





Collistar SuperMoisturizing Regenerating After Sun Cream, ili Crema Doposole Superidratante  Rigenerante je, kako kazu u njenom opisu, specijalno dizajnirana kao tretman za posle suncanja, za kozu koja je isusena zbog toplote, sunca, vetra i soli. Sastoji se od miksa butera koji prijaju kozi i biljnih ulja koji kozi pruzaju visok nivo nege, regeneracije, i stimulisu kozi prirodne procese reparacije.



Moje iskustvo sa ovom kremom je odlicno jer je taman toliko gusta na nahrani kozu ali ne ostaje lepljivi trag, brzo se upija i ostavlja za sobom dugotrajan miris. Usput i hladi.
Mirise specificno ali ne mogu da vam dovoljno dobro objasnim jer miris nije konkretan vec se preplicu topli i hladni tonovi, ali je jak, prijatan i senzualan.



Cak i nakon prvog nanosenja, videcete veliku razliku- koza je nahranjena, prirodno sjajna, mirisna, i meka. Naravno, ova krema je odlicna u bilo kom godisnjem dobu bas zbog svih svojstava koje sam navela, tako da u pakovanju od 200 ml koliko ima ova krema, imate sasvim dovoljno za dobar deo godine.

Preporucila bih ovu kremu onima koji, kao ja, imaju kozu tela koja je suva ili ide ka suvoj, kao i svima kojima je koza dehidrirana.

Ako imate bilo kakvih pitanja slobodno ostavljajte komentare.

Zelim svima divan ostatak nedelje! 

Коментари

Постави коментар

Популарни постови